ELÉRHETŐSÉGEINK:
Cím: 1123 Budapest, Győri út 2/C, 2. emelet 6.
Adószám: 12060245-2-43
Telefon: +36 (1) 999-0795
Email: kapcsolat@helpdeskcenter.hu
Kollégáink egy munkanapon belül válaszolnak!
Gyors hibaelhárítást biztosítunk otthoni felhasználók számára. A folyamat egyszerű:
Díj:
6000 Ft/óra + ÁFA (számlázás 15 perces egységekben, azaz 1500 Ft/negyed óra)
Megkeresését követően egy napon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Ha az Ön cégének IT-s kompetenciával rendelkező ügyfélszolgálatra van szüksége
Ha Önnek van:
Mi adjuk ehhez:
Alapdíjak
A helpdesk tevékenység időalapú díja: 3000 Ft+ÁFA/óra (számlázás 15 perces egységekben)
Ha Ön a felhasználók IT támogatásának első vonalát szívesen kiszervezné, akkor állunk rendelkezésre. Gazdaságosan és kontrollálhatóan, bármilyen beazonosítható szempont szerint (költséghely, IT eszköz, szoftver modul, telephely, stb.) riportoltan rögzítjük az IT feladatokat és a megoldásukhoz szükséges időt. Megállapodás szerinti határidőkkel, SLA-val dolgozunk.
E szolgátatás előnye, hogy az Önök helyi IT-s munkatársai olyan ügyekkel tudnak foglalkozni, amelyekhez az helyi jelenlét és helyismeret nagyobb hozzáadott értéket eredményez. Míg mi az Önök cége számára egy az általánosabb IT tevékenységeket tudjuk nagy hatékonysággal biztosítani.
A szolgáltatás lehet akár szezonálisan változó kapacitású is, és akár csak túlcsordulás kezelés is. Azaz ha Önöknél zajlik egy projekt, és pár hétre vagy hónapra kell az IT csapattól terheket átvenni, akkor is állunk rendelkezésre – valamint ha van belső IT helpdesk, de időnként más feladataik vagy szabadság miatt sok az elveszett hívásuk, akkor megoldható, hogy ezek hozzánk továbbítódjanak.
Minden mást mi biztosítunk.
Egyszeri díjak:
Havi alapdíjak:
A helpdesk tevékenység időalapú díja: 4.500 Ft+ÁFA / óra (számlázás 15 perces egységekben)