Közép- és nagyvállalatoknak: belső IT mellé helpdesk vagy service desk
Ha Ön a felhasználók IT támogatásának első vonalát szívesen kiszervezné, akkor állunk rendelkezésre. Gazdaságosan és kontrollálhatóan, bármilyen beazonosítható szempont szerint (költséghely, IT eszköz, szoftver modul, telephely, stb.) riportoltan rögzítjük az IT feladatokat és a megoldásukhoz szükséges időt. Megállapodás szerinti határidőkkel, SLA-val dolgozunk.
E szolgátatás előnye, hogy az Önök helyi IT-s munkatársai olyan ügyekkel tudnak foglalkozni, amelyekhez az helyi jelenlét és helyismeret nagyobb hozzáadott értéket eredményez. Míg mi az Önök cége számára egy az általánosabb IT tevékenységeket tudjuk nagy hatékonysággal biztosítani.
A szolgáltatás lehet akár szezonálisan változó kapacitású is, és akár csak túlcsordulás kezelés is. Azaz ha Önöknél zajlik egy projekt, és pár hétre vagy hónapra kell az IT csapattól terheket átvenni, akkor is állunk rendelkezésre – valamint ha van belső IT helpdesk, de időnként más feladataik vagy szabadság miatt sok az elveszett hívásuk, akkor megoldható, hogy ezek hozzánk továbbítódjanak.
Amit Önök adnak:
- helyismereti információk
- és a szolgáltatási szinttel kapcsolatos igényeiket.
Minden mást mi biztosítunk.
Amit mi adunk:
- ITIL service desk management szolgáltatás,
- minőségbiztosítás,
- képzett IT-s helpdeskes szakemberek,
- telefonos ügyfélszolgálati infrastruktúra, hangmenüvel, hangrögzítéssel, riportokkal,
- ügykezelő (tiketing) rendszer, amelyben minden megkeresés követhető.
- az IT költség kontrollingjához alapinformációk XLS-ben: egy időszakban kapott feladatok, az feladatot igénylő személy és/vagy szervezeti egység, időráfordítás, a probléma/feladat jellege, bejelentés-megoldás között eltelt idő, eszkalációs szint.
Díjazás:
- Havi alapdíj (rendelkezésre állás, riportok, hívószám vagy más telefónia megoldás): 53.000 Ft/hó + ÁFA
- A helpdesk tevékenység időalapú díja: 380 Ft+ÁFA/perc
- Opcionális: extra riportok: 9.000 Ft/hó/riport + ÁFA
- Opcionális: extra minőségbiztosítási folyamatok, tréningek: 7.500 Ft/fél óra + ÁFA
- Opcionális: service delivery manager (szolgáltatásvezető): 95.000 Ft/hó + ÁFA (4 óra/hó)
- Időalapon, opcionális: további szolgáltatásvezetői egyeztetések: 8.700 Ft/fél óra + ÁFA
- Opcionális: részletes számlázás: egyedi igények alapján egyeztetés szerint