Helpdesk szolgáltatás IT cégeknek, láthatatlan alvállalkozóként
Ha az Ön cégének IT-s kompetenciával rendelkező ügyfélszolgálatra van szüksége
Ha Önnek van:
- egy terméke vagy szolgáltatása, amit sok felhasználó használ, és az így felmerülő felhasználó támogatási tevékenységet leválasztaná a saját core-business-étől, akkor e szolgáltatás pont Önnek való. Ön ad: termék specifikus tréninget, valamint minőségbiztosítást és szolgáltatás felügyeletet. Ez utóbbi két funkció megrendelhető a Helpdesk Centertől is.
Mi adjuk ehhez:
- képzett IT-s helpdeskes szakembereket,
- telefonos ügyfélszolgálati infrastruktúrát, hangmenüvel, hangrögzítéssel, riportokkal,
- ügykezelő (tiketing) rendszert, amelyben minden megkeresés követhető.
Díjazás:
- Havi alapdíj (rendelkezésre állás, riportok, hívószám vagy más telefónia megoldás): 53.000 Ft/hó + ÁFA
- A helpdesk tevékenység időalapú díja: 450 Ft+ÁFA/perc
- Opcionális: extra riportok: 9.000 Ft/hó/riport + ÁFA
- Időalapon, opcionális: szolgáltatásvezetői egyeztetések: 8.700 Ft/fél óra + ÁFA
- Opcionális: extra minőségbiztosítási folyamatok, tréningek: 7.500 Ft/fél óra + ÁFA