Helpdesk szolgáltatás IT cégeknek, láthatatlan alvállalkozóként

Ha az Ön cégének IT-s kompetenciával rendelkező ügyfélszolgálatra van szüksége

Ha Önnek van:

  • egy terméke vagy szolgáltatása, amit sok felhasználó használ, és az így felmerülő felhasználó támogatási tevékenységet leválasztaná a saját core-business-étől, akkor e szolgáltatás pont Önnek való. Ön ad: termék specifikus tréninget, valamint minőségbiztosítást és szolgáltatás felügyeletet. Ez utóbbi két funkció megrendelhető a Helpdesk Centertől is.

Mi adjuk ehhez:

  • képzett IT-s helpdeskes szakembereket,
  • telefonos ügyfélszolgálati infrastruktúrát, hangmenüvel, hangrögzítéssel, riportokkal,
  • ügykezelő (tiketing) rendszert, amelyben minden megkeresés követhető.

Díjazás:

  • Havi alapdíj (rendelkezésre állás, riportok, hívószám vagy más telefónia megoldás): 53.000 Ft/hó + ÁFA
  • A helpdesk tevékenység időalapú díja: 450 Ft+ÁFA/perc
  • Opcionális: extra riportok: 9.000 Ft/hó/riport + ÁFA
  • Időalapon, opcionális: szolgáltatásvezetői egyeztetések: 8.700 Ft/fél óra + ÁFA
  • Opcionális: extra minőségbiztosítási folyamatok, tréningek: 7.500 Ft/fél óra + ÁFA

Más az elképzelése, igénye? Kérjen személyre szabott ajánlatot!